Usługi dla firm czy osób fizycznych mogą być różne. Doradztwo, usługi IT czy budowlane, a może catering? Dowiedz się, jak zaistnieć ze swoim biznesem w sieci. Sprawdź, jak stworzyć lub poprawić wizerunek w sieci swojej firmy. Strona WWW, wizytówka w Google Moja Firma czy firmowy blog to jeszcze nie wszystko. Przeczytaj nasz artykuł!
Nowoczesna strona firmowa
Wizerunek firmy w Internecie wspomoże firmowa strona. Stanowi ona podstawę wszelkich działań marketingowych w sieci. Oferujesz usługi IT, cateringu, a może doradztwa? Zadbaj o wykonanie profesjonalnej strony internetowej Twojego biznesu. Przedstawisz na niej swoje usługi. Jest to także odpowiednie miejsce na umieszczenie potrzebnych dla potencjalnych klientów informacji. Ponieważ, jak podaje Gemius, 75% osób w Polsce korzysta ze smartfonów podczas surfowania po Internecie, warto zadbać o responsywność witryny. Oznacza to dopasowanie treści na serwisie do urządzenia mobilnego.
Strona firmowa powinna być funkcjonalna, przyjazna i intuicyjna w nawigacji. Jest to także świetna baza do na przykład pozycjonowania strony.
Opinie o firmie w Internecie a wizerunek w sieci
Na wizerunek firmy wpływają opinie czy referencje internautów. W ten sposób poprawisz wiarygodność swojej firmy. Przełoży się to na widoczność w sieci z usługami dla firm czy osób fizycznych. Jest to także naturalna reklama oraz zwraca uwagę potencjalnych klientów.
Zdobywanie linków z wartościowych źródeł
Kreowanie marki firmy to nie tylko pozycjonowanie stron, ale też link building. Istnieje wiele metod pozyskiwania wartościowych linków. Możesz je uzyskać dzięki portalom branżowym. Istnieją różne formy promocji:
artykuły,
bannery reklamowe,
wzmianka z dofollow odnośnikiem.
Wpłynie to z pewnością na konwersję.
Blog firmowy = budowa pozycji eksperta w branży usług dla firm i osób fizycznych
Kolejny element promocji firmy w Internecie to firmowy blog. Dzięki temu zaistniejesz w branży usług dla firm i osób fizycznych jako ekspert. Zainteresowanie Twoją firmą wzrośnie dzięki publikacji wartościowych i darmowych wpisów w formie poradników pisanych przez copywriterów. Internauci będą szukać odpowiedzi na pytania, które są związane z Twoimi usługami dedykowanymi firmom i osobom fizycznym.
Oferujesz usługi IT dla firm? A może proponujesz szeroko pojęte doradztwo? Dzięki artykułom poradnikowym będziesz mógł doradzać i podpowiadać usługi ze swojej oferty potencjalnym klientom.
Aktualizuj content, a więc treści – wyszukiwarka Google dobrze ocenia takie strony WWW. Przez tematyczne publikacje poprawisz pozycjonowanie. Zyskasz też linki wewnętrzne. Do ważnych aspektów zaliczają się:
odpowiednie tytuły,
stosowanie nagłówków – H1-H6,
boldy,
wypunktowania,
podział na akapity,
słowa kluczowe – w tym long taile, czyli długie ogony.
Wizerunek firmy w sieci – wizytówka w Google Moja Firma
Daj się odnaleźć z usługami dla firm czy osób fizycznych! Jak? Dzięki Google Moja Firma! Pozwoli Ci to na dotarcie do klientów w pobliżu. Co więcej, dla wielu fraz kluczowych, które zawierają lokalizację, wyniki wyszukiwania idą w parze z prezentacją wizytówek w Google My Business w danym rejonie. Taka wizytówka powinna zawierać informacje:
adres,
dane kontaktowe,
godziny otwarcia,
lokalizację na mapie.
Systematyczne dodawanie wpisów promujących Twoje usługi czy zachęcanie do odwiedzin firmowej strony z pełną ofertą to inne działania, które z pewnością przyniosą skutek. Do głównych zalet z GMB należą:
budowa zaufania – wśród internautów,
możliwość oceny – jako właściciel firmy odpowiedz na oceny użytkowników sieci,
dotarcie do statystyk – działania internautów możesz kontrolować i sprawdzać, jak znaleźli Twoją firmę,
prosty dostęp do informacji o Twoich usługach dla firm i osób fizycznych – i wygodny kontakt z klientami.