Jeśli oferujesz produkty z branży wnętrz, z pewnością myślałeś o własnej stronie firmowej. Wizerunek firmy w sieci najprościej jest zbudować dzięki niej. W naszym artykule sprawdzamy, co daje strona internetowa. Czytelność, responsywność, a może łatwy dostęp do informacji? Poznaj główne korzyści ze strony firmowej i zleć jej zaprojektowanie!
Nowoczesna strona WWW
Wizerunek firmy w sieci to przede wszystkim nowoczesna strona firmowa. UX, a więc User Experience stanowi połączenie wszystkich reakcji i odczuć doświadczanych przez użytkownika produktu. Jest to projektowanie doświadczeń użytkownika. Oznacza to dbanie o wzbudzanie pozytywnych odczuć wśród użytkowników Internetu. Inną opcją jest tak zwany flat design. Polega on na usunięciu z serwisu wszystkich niepotrzebnych ozdobników. Są to cienie lub gradienty. Uniwersalny design to minimalizm.
Czytelność strony firmowej
Wizerunek firmy w sieci przede wszystkim zbudować można dzięki treści. W ten sposób przekazuje się podstawowe informacje. Ułatwia to podjęcie przez użytkownika Internetu decyzji o tym, czy kupić, czy nawiązać kontakt z Twoją firmą. Co więcej, za dużo ozdób w formie grafiki lub animacji może utrudniać odbiór treści. Nie wzbudzi to zaufania u potencjalnych klientów.
Wygodne dostosowanie do mobilnych urządzeń
Jak podaje Gemius, 75% Polaków używa do przeglądania Internetu smartfonów. Dlatego planując projekt strony internetowej, zwróć uwagę, czy wyświetla się na wszystkich ekranach urządzeń mobilnych. Są to:
smartfony,
tablety,
laptopy,
czytniki e-booków.
Tak zwana responsywność w dzisiejszych czasach jest najważniejsza.
Łatwy dostęp do informacji na Twojej stronie WWW
Potencjalni klienci i internauci liczą na szybkie utrzymanie informacji takich jak:
cennik,
oferta produktów wnętrzarskich,
dane kontaktowe.
Prosta strona dla firmy ułatwia nawigację. Umożliwia to zaoszczędzenie czasu na dotarcie do danych zakładek. Warto wiedzieć, nie tylko liczy się estetyka, ale treści i możliwość łatwego zapoznania się z nimi.
Korzyści ze strony internetowej
Zastanawiasz się nad firmą w sieci? Poznaj zalety posiadania strony firmowej. Przede wszystkim działa ona przez wszystkie dni w tygodniu niezależnie od godziny. Poza tym będzie łatwa w szybkiej aktualizacji. Odbiorca może znaleźć potrzebne informacje – jeśli nie, to może zadać pytanie z użyciem formularza kontaktowego.
Możliwy jest także dostęp do osób zainteresowanych branżą wnętrzarską. Wszystko dlatego, że możliwe jest szczegółowe przedstawienie informacji i brak wymogu drukowania materiałów reklamowych takich jak broszury czy katalogi. Dzięki stronie WWW przyczynisz się do pokazania oferty w Internecie oraz rozpoznawalności Twojej firmy. Poza tym zwiększysz zasięg oferty nie tylko na wybrane miasto czy rejon.
W ten sposób możesz się komunikować z klientami. Możesz to także zrobić za pomocą:
Social Media,
wizytówki w Google Moja Firma,
newsletterów,
firmowy blog.
Treści na stronie WWW powinny być odpowiednio zoptymalizowane. Oznacza to zastosowanie między innymi słów kluczowych. Profesjonalne treści na firmowym blogu najlepiej zleć copywriterom.
Koszt reklamy jest także obniżony w stosunku do klasycznych mediów. Dzięki serwisowi prowadzona jest sprzedaż internetowa. Możliwe jest poza tym budowanie świadomości firmy i zaufania u klientów.