Strona główna
Co daje strona WWW branży wnętrz?

Co daje strona WWW branży wnętrz?

05.05.2023

Co daje strona WWW branży wnętrz?

Jeśli oferujesz produkty z branży wnętrz, z pewnością myślałeś o własnej stronie firmowej. Wizerunek firmy w sieci najprościej jest zbudować dzięki niej. W naszym artykule sprawdzamy, co daje strona internetowa. Czytelność, responsywność, a może łatwy dostęp do informacji? Poznaj główne korzyści ze strony firmowej i zleć jej zaprojektowanie!

Nowoczesna strona WWW

Wizerunek firmy w sieci to przede wszystkim nowoczesna strona firmowa. UX, a więc User Experience stanowi połączenie wszystkich reakcji i odczuć doświadczanych przez użytkownika produktu. Jest to projektowanie doświadczeń użytkownika. Oznacza to dbanie o wzbudzanie pozytywnych odczuć wśród użytkowników Internetu. Inną opcją jest tak zwany flat design. Polega on na usunięciu z serwisu wszystkich niepotrzebnych ozdobników. Są to cienie lub gradienty. Uniwersalny design to minimalizm.

Czytelność strony firmowej

Wizerunek firmy w sieci przede wszystkim zbudować można dzięki treści. W ten sposób przekazuje się podstawowe informacje. Ułatwia to podjęcie przez użytkownika Internetu decyzji o tym, czy kupić, czy nawiązać kontakt z Twoją firmą. Co więcej, za dużo ozdób w formie grafiki lub animacji może utrudniać odbiór treści. Nie wzbudzi to zaufania u potencjalnych klientów.

Wygodne dostosowanie do mobilnych urządzeń

Jak podaje Gemius, 75% Polaków używa do przeglądania Internetu smartfonów. Dlatego planując projekt strony internetowej, zwróć uwagę, czy wyświetla się na wszystkich ekranach urządzeń mobilnych. Są to:

  • smartfony,

  • tablety,

  • laptopy,

  • czytniki e-booków.

Tak zwana responsywność w dzisiejszych czasach jest najważniejsza.

Łatwy dostęp do informacji na Twojej stronie WWW

Potencjalni klienci i internauci liczą na szybkie utrzymanie informacji takich jak:

  • cennik,

  • oferta produktów wnętrzarskich,

  • dane kontaktowe.

Prosta strona dla firmy ułatwia nawigację. Umożliwia to zaoszczędzenie czasu na dotarcie do danych zakładek. Warto wiedzieć, nie tylko liczy się estetyka, ale treści i możliwość łatwego zapoznania się z nimi.

Korzyści ze strony internetowej

Zastanawiasz się nad firmą w sieci? Poznaj zalety posiadania strony firmowej. Przede wszystkim działa ona przez wszystkie dni w tygodniu niezależnie od godziny. Poza tym będzie łatwa w szybkiej aktualizacji. Odbiorca może znaleźć potrzebne informacje – jeśli nie, to może zadać pytanie z użyciem formularza kontaktowego.

Możliwy jest także dostęp do osób zainteresowanych branżą wnętrzarską. Wszystko dlatego, że możliwe jest szczegółowe przedstawienie informacji i brak wymogu drukowania materiałów reklamowych takich jak broszury czy katalogi. Dzięki stronie WWW przyczynisz się do pokazania oferty w Internecie oraz rozpoznawalności Twojej firmy. Poza tym zwiększysz zasięg oferty nie tylko na wybrane miasto czy rejon.

W ten sposób możesz się komunikować z klientami. Możesz to także zrobić za pomocą:

  • Social Media,

  • wizytówki w Google Moja Firma,

  • newsletterów,

  • firmowy blog.

Treści na stronie WWW powinny być odpowiednio zoptymalizowane. Oznacza to zastosowanie między innymi słów kluczowych. Profesjonalne treści na firmowym blogu najlepiej zleć copywriterom.

Koszt reklamy jest także obniżony w stosunku do klasycznych mediów. Dzięki serwisowi prowadzona jest sprzedaż internetowa. Możliwe jest poza tym budowanie świadomości firmy i zaufania u klientów.